Poznati promovišu klasiku
Dule Savić, Ana Stanić, Nikola Đuričko i Jovana Janković samo su neki od promotera nove sezone Simfonijskog orkestra RTS-a, budući da su snimili TV spotove kojima pozivaju publiku da dođe na koncerte umetničke muzike.
Juče je završeno nesvakidašnje snimanje sedam televizijskih promotivnih spotova za novu koncertnu sezonu Simfonijskog orkestra i Hora RTS-a. Nekoliko poznatih ličnosti domaće javne scene vrlo rado je prihvatilo poziv vodećih ljudi Muzičke produkcije RTS-a da budu promoteri ove vrste muzike i na taj način doprinesu podsećanju publike da nova sezona počinje.
Nataša Miljković, Dule Savić, Nikola Đuričko, Ana Stanić, Srđan Predojević, Jovana Janković i Saša Plećević, poznat kao Dr Filgud, snimili su spotove u kojima prenose publici različite poruke,u skladu sa svojom profesijom i ličnim afinitetima. Poseban kuriozitet u ovom slučaju je činjenica da „promoteri“ nisu angažovani za honorare, već su pokazali dobru volju da daju svoj doprinos.
Spotovi su snimani na otvorenom, na brodu Dajners, gde se u pozadini ogleda najlepši pogled na Beogradsku tvrđavu, Brankov most, Hram Svetog Save i «Beograđanku». Biće prikazivani na televiziji sukcesivno, po završetku procesa montaže u narednih nekoliko dana.
U širem smislu, osnovni cilj ove kampanje je pomeranje fokusa na prave muzičke vrednosti, premošćavanje predrasuda prema klasičnoj muzici i osvajanje nove publike, što je za Muzičku produkciju, kao deo Javnog servisa, i osnovna obaveza.