Познати промовишу класику
Дуле Савић, Ана Станић, Никола Ђуричко и Јована Јанковић само су неки од промотера нове сезоне Симфонијског оркестра РТС-а, будући да су снимили ТВ спотове којима позивају публику да дође на концерте уметничке музике.
Јуче је завршено несвакидашње снимање седам телевизијских промотивних спотова за нову концертну сезону Симфонијског оркестра и Хора РТС-а. Неколико познатих личности домаће јавне сцене врло радо је прихватило позив водећих људи Музичке продукције РТС-а да буду промотери ове врсте музике и на тај начин допринесу подсећању публике да нова сезона почиње.
Наташа Миљковић, Дуле Савић, Никола Ђуричко, Ана Станић, Срђан Предојевић, Јована Јанковић и Саша Плећевић, познат као Др Филгуд, снимили су спотове у којима преносе публици различите поруке,у складу са својом професијом и личним афинитетима. Посебан куриозитет у овом случају је чињеница да „промотери“ нису ангажовани за хонораре, већ су показали добру вољу да дају свој допринос.
Спотови су снимани на отвореном, на броду Дајнерс, где се у позадини огледа најлепши поглед на Београдску тврђаву, Бранков мост, Храм Светог Саве и «Београђанку». Биће приказивани на телевизији сукцесивно, по завршетку процеса монтаже у наредних неколико дана.
У ширем смислу, основни циљ ове кампање је померање фокуса на праве музичке вредности, премошћавање предрасуда према класичној музици и освајање нове публике, што је за Музичку продукцију, као део Јавног сервиса, и основна обавеза.
Оставите коментар